Cambardak Aşı sonrası yaşadıklarınız 1. İle aynımıydı 2. İle fark varmı deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim birde bebeğim 5 aylık emzirme nasıl oldu ilkinde hemen emzirdim vuran hemşire bişey dememişti ama 1 saat sonra felandır yolu sayarsak bekleme felan hastanede 2. Cisinin sonuçları farklı olanlar varmı
mombeto Cambardak benm ilkinde çok az kol ağrısı oldu 2. Si fenaydı valla corona oldum resmen tüm gün halsizlik iştahsızlık ateş ve o günün sabaha kadar ateşim çıktı titredim falan ama geçti 1 gün sürdü
Asel10 Cambardak 1. Doz aşıda şükür kol ağrısından başka bişeyim olmadı emziriyordum kızım 18 aylıktı herhangi azalma vs sıkıntı olmadı 2. Doz aşı yaptırdığımda hafif kol ağrısı ve halsizlik yaptı bende ama tatil dönüşü yaptırmıştım ondanda olabilir diye düşünüyorum halsizliğimi
Destina16 Cambardak bende her ikisinde de bir şey olmadı. İkinci asida hemşire öyle vurdu ki iğneyi Zap diye geçirdi acıdı iğne atarken çok hızlı vurdu ama.oyle.bir belirti olmadı asi yapılan yer biraz uyuşuk oldu o kadar bende
Portakal Cambardak ilk dozda sadece kol ağrısı oldu 2. Dozda ilk gün kol ağrısı ertesi gün vücut ağrısı o kadar ağrıyor ki anlatamam
aselimbalkizim mombeto ayy bende birinci dozda aynen böyle oldum sabaha kadar titredim ölcem sandım şimdi ikinciyi vurunmaya korkuyorum ama el mecburr
Cerenmasal Iyi geceler 1. Dozdaki etkiler asiri halsizlik uyku ve kol agirisi cektim,2.dozu vurulali 5 gun oldu cok sukur 1.dozdaki etkileri yasamadim,gecmis.olsun
Cerenmasal Cambardak insallah,birazda bünyeyle alakali sanirim,bende korkuyorumdum 2.dozdada boyle olur mu diye,ama cok sukur olmadi,🙏🙏
onemorecupofcoffee Merhaba iki dozda da hafif kol ağrısından başka hiç bir sorun yaşamadım emzirmeye devam ettim geçmiş olsun
Cambardak onemorecupofcoffee tşk ederim 2 saat önce 2. Dozu oldum şuanlık bişey yok bakalım inş da olmaz
Cambardak Portakal geçmiş olsun bende aşı olalı 2 saate yakın oldu şuanlık bişey yok sizinki ne zamam sonra başladı