hanimlar bebegim 37 günlük ve 3 haftadir yuz ustu uyuyor sirt ustu yatırdıgim zaman ya sıçrıyor ya hareket ediyor (ıh,mıh) rahat edemiyor sanki , yüz üstü yatirdigimda deliksiz rahatca uyuyor, kafasini kendisi istedigi yöne ceviriyor, sirt uztu de yatsin istiyorum ama yok kendini uyandiriyor (hareket ederek) ,sizin bebisleriniz de yuz ustu uyuyor mu