Cansuuuu35 Kızlar iyi akşamlar 7 aylık bebeğim var ve dünden beri ses kısıklığı var bugun de hapsurma basladı ve cok huysuz tarhana içirdim ıhlamur içirdim uyumadı en son parol içirdim öylelikle uyudu ateşi yok ama ses ksııkıgı ve hapsurma var ne iyi gelir
melasya Cansuuuu35 çk bagırıyorsa çığlık atıyosa o da olabilir.oğlumun öle oldu bi kaç sefer .hep arkasından bişey olucakmı diye belledim çk şükür bi kaç güne geri geliyo sesi
Eymencvk Cansuuuu35 saman nezlesi de olmuş olabilir ilaçla be herhangi bir tedavisi yok kendiliğinden geçiyor geçmiş olsun
Cansuuuu35 bernaasn ben onu bayramın ilk günü havuza oturttum acaba üşütmüş olabilir mi havuz gölgedeydi ve su cok da sıcak değildi altında bezde yoktu
Cansuuuu35 melasya evet çok çığlık atıyor sürekli bağırıyor mutlu olunca ağlarken devamlı ama hapşurması bugün başladı oda 2 3 kez yanı hemen gribe de bağlamak istemiyorum
melasya Cansuuuu35 takip edin hapsırık değilde burun akıntısı oksürük istahsızlık olursa boğazlarından süphelenebilirsinz.
Swtlna Biz de tatile gittik havuzcu denizdi üşüttü, ben balla verdim ıhlamuru ama sizin bal için küçük pekmez ve limon toparlıyor 2 günde
Cansuuuu35 Swtlna evet balı veremiyorum ıhlamur veriyorum tarhana çorbası veriyorum teşekkür ederim 😊