Oğlum 11 aylık uyanınca ağlayan bebek olsa ayıracam yanımdan ama normalde bile zor ağlayan bi bebek gece uyanınca sadece mınıltısı oluyor bide dişten dolayı sık sık uyanıyor ne zaman tamamen gece uyursa o zaman ayıracam sanırım normalde gece uykusundan uyanınca ağlayan bi bebek olsa yan odadan sesini duymayı geç şuan dibimde yatıyor bazen hiç duymuyorum