Merhaba herkes gibi tabiki. Bizde doğumdan önce. Travel. Sistem aldık puset kısmında sanki artık sıkılıyo diğer. Büyük pusete. Eğimli şekilde kullanmak biraz da olsa oyalar. Mı etrafa da bakabilir diye düşünüyorum 4.ayımız bitti hafif eğimli oturtabilirsiniz dedi doktorumuz deneyen var. Mı acaba. Ona göre baston puset bakacağım