dikenlerinleydisi Kızlar bir aralar bekarken yatağın sallandigini hissederdim surekli evlendikten sonra hissetmedim yine olmaya basladi psikolojikmen mi bu 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Papatyass dikenlerinleydisi bende burda bekleyeyim. Bana da çok oluyordu gerçi bu aralar geçti gibi ama😶
dikenlerinleydisi lanadelmiyav bekarken her gun hissederdim 🤦♀️ suan yine oluyo bi an diom acaba deprem mi
Gizem59 dikenlerinleydisi Ayy bi ara banada olurdu az koşmazdım bağıra bağıra annee deprem oluyor diye 😅 yalnız uzandığımda fln olurdu
Esrakeskin28 dikenlerinleydisi ay o bendede oluyor genellikle tek yatınca az önce gözüm dalmış bir baktım yatak sallanıyor zipladim bebeği aldım kucağıma hemen 😅😅 bebekte ne olduğunu şaşırdı uyuyordu yavrum 😅😅