Mervekaynak Hanımlar sezeryan yerimde kötü bir koku ve hafif bir sızlama var rahatsız ediyor. 2 ay oldu doğum yapalı. 40 kontrolünde mantar olmuş dedi dktor sprey verdi kullandım yine o mu tekrar etti anlamıyorum yaşayan var mı böyle birşeyi
Leylaa_ Mervekaynak içeride sargı bezi unutulmasın bu tür durumlar olabiliyor yine bi görünün bence oda koku yapıyor
Mervekaynak Leylaa_ Doktorum mantar olduğunu söylemişti ama bilemiyorum ki geçti sandım tekrar başladı napicam bilmiyorum kötü bir koku