Meltemom kuzenim orda yaptı, şöyle; sancı odaları ayrı, bulunduğunuz odada sancı çekip doğum yapıyorsunuz, sancı çekerken yanınızda aileden biri olabiliyor(erkek değil) ama doğumu doktorlar değil ebeler yaptırıyor. ailem orda diye bir kaç kez kontrole gittim o hastaneye, doktor hanımlardan biri burda doğurma herşey çok yetersiz acil bir durumda sıkıntı yaşanır demişti.