Rozalya 50 gün önce normal doğum yaptım korse almıştım birkaç kere taktım ama havalar o kadar sıcak kİ asla dayanamıyorum emzirirken çok terliyorum zaten Korseyle durmak çok zor bu sıcaklarda allah aşkına takmadım diye gerçekten göbek gitmez mi ?
mza61 Gitmiyormuş malesef içi boş öylece kalıyormuş öyle dediler beni korkuttular 4.gğnde kullandımm dikiş yerlerim yana yana😒