Kızlar kızım doğalı bir yıl oldu bugün, bir ay erken doğdu 35+1 de birden suyum geldi sancım başladı falan riskim vardı ilaç kullanıyodum herşey güzel giderken birden suyum boşaldı ben sancıları takip ettim baktım ki düzenli hadi dedim eşime gidiyoruz.. O gün kızımın kıyafetlerini yıkadım ütüledim çantasını hazırladım, akşamına doğurdum yani sanki biliyomus gibi. Eşim arabayı çalıştırmaya gitti çalışmadı bildiğin bozuldu benim sancılar artmaya başladı ve ayakta duramaz hale geldim hemen taksi çağırdık taksiyle gittik ama o yol bana hiiic bitmedi 10 dakikalık yol sanki saatler sürdü inanın, eşime sürekli biz nerdeyiz niye hala gelmedil burası neresi diye sordum hıçkıra hıçkıra ağlayarak..
Acile girdim zar zor konuşuyorum bana o halimle masken nerde diye kizmaya başladılar, tartıştık düşünün maske düşünecek halim mi vsr suyum geldi sancım başladı neyden bahsediyosunuz diye fena laf saydım..
Beni hemen çatala çıkardılar muayene etti Dr bebek kanala girmiş direk doğuma dedi tabi ben şok hemen beklemiyordum açıkçası bu sefer daha da ağlamaya başladım korkudan.
Doğumhane ye girdim ama o kadar çok korktum ki ağlamaktan ikinamadim insan ikinmayi unutur mu 😔 baya bekledik o halde herkes benim hazır olmamı bekliyodu ama bende o cesaret yoktu, Dr geldi kızdı bana bebeğini tehlikeye atiyosun haberin olsun dedi bende tamam yapicam dedim, aglamani değil ikinmani istiyorum dedi Dr.
Zar zor ikindim sonunda doğdu kızım o kadar küçüktü ki bana bakan o gözleri gitmiyo karşımdan hemen çocuk doktoru geldi muayene etti bebeğin iyi korkma dedi ama gelde bana sor..
Kızımı kucağıma alamadan götürdüler yanımdan ben sanıyorum ki yanıma goturcekler öyle olmadı göstermediler bile taburcu olduğum gün girdim yoğun bakıma 5 dakika gördüm çıkardılar hemen 😔😔
12 gün kuvezde kaldı her gün süt sağıp götürdüm eve geldikten sonra kimseyi istemedim iyi ki öyle yapmışım herşeyiyle ben ilgilendim evet çok yoruldum, ruh halim bile iyi değil ama kızımın herşeyini ben biliyorum.. Şuan yaşına girmiş görünüyo ama bir ay sonra girecek canım Şeyma’m seni çok seviyorum kızım ❤️