Merhabalar😊 bebeğim 2 aylık sadece anne sütü alıyor emzik kullanıyoruz ve yaklaşık iki haftadır beş dakika emdikten sonra mememle kavga etmeye başlıyor sanırım süt geldikçe sinir oluyor uykuya geçeceği an süt gelmesin istiyor herhalde emzik verdiğim için çok pişmanım sanırım emzik yüzünden böyle. Sizden ricam varsa fikriniz tecrübeniz emziği nasıl vazgeçirebilirim? Yöntem teknik ne varsa. Çok emip çok kustuğu için emme güdüsü tatmin olsun diye verdiğim emzikten şimdi acilen vazgeçmek istiyorum yardımcı olun :))