İyi akşamlar herkese🥰 Sadece ben mi böyle hissediyorum sormak isterim sizlere…
Bebeğim 5.5 aylık erkek. Gerçekten uslu bir çocuk. Karnı tok olsun asla ağlamaz, yerde veya anakucağında oyalanır. Dışarıda gezmeyi sever, bebek arabasına biner çok şükür hiç of demedim bu zamana kadar🙏🏻 Allahım hiç birimize acılarını yaşatmasın.
Gel gelelim gece uyanınca veya ağlayınca ben aşırı geriliyorum. Yani tabiki çocuk uyanacak, ağlayacak , asla gerginliğimi ne bebeğime ne dışarı yansıtmıyorum. Ama şöyle doya doya geceleri uyumak istiyorum artık😅 Kronik bir uykusuzluk var üstümde. Sizde de durum böyle mi? Ne zaman geçer gece uyanmaları? Sabah erkenden dikilmeler🤣
Tekrar söylüyorum, farkındayım tabiki normal çocuk bu sonuçta ona asla lafım yok ama benim derdim kendimle bi sırtımın sıvazlanmaya ihtiyacı var sanırım🙁