arkadaşlar herkes çok geç kalmış diyor emekler pozisyonu elleri ile ve ayakları ile alıyor fakat emeklemiyor sizce çok mu geç bir doktora götürmem lazım mı? Birde oğlum bildiğiniz ağır abi beni ellemeyin ben yattığım yerde araba oynayım şıngırak oynayım diyen bi çocuk üşengeç yani bana normal geliyor ama sizin düşünceler neler? Sizce normal mi?