Safire Slm güzel anneler bir ay önce covit aşısı oldum bu ayda adet olmadı böyle olan varmı başta hamile sandım test yaptm bişey çıkmadı olan varsa bilgi
Mora Safire Aşı sonrası regl sorunları oluyor canım az önce bir post daha vardı böyle benimde 10 gün erken geldi bir arkadaşın çok çok az miktar geldi vb gibi
Sevgilimmm Safire bende de birkaç gün erken oldu burda birkac posta daha denk geldim..böyle sorunlar olabiliyormuş