Merhaba arkadaslar ikizlerimi dogduklarindan beri sadece emziriyorum 3.ay kontrolumuzde oglum bi kilo almış ama kızım sadece 400 grm almış. Doktora goturcem bi cocuk endokrinden randevu aldım tsh yüksek ilac kullaniyoruz haftaya verdiler randevuyu. Dunden beri emdikten sonra sagip veriyorum kızıma. Ne yapabilirim oneriniz var mi doktor randevumuza kadar bi çözüm onerisi olan var mi. Bu arada kızım meme reddi yasiyoruz ve pamukcuk var dilinde mikostatin kullaniyoruz yaklasik 5 gündür