Oğlum 1 hafta sonra 7 aylık olacak sürekli yatakta benle yatmak istiyor beşiğinde uyumuyor gece milyon kere kalkıyor kendi yatağıma alıp sırtına pat pat yapıyorum öyle uyuyor. Yatağıma almasını da geçtim taşınıyorum bu yüzden yatak odamı sattım yerde sadece yatağım var beşik yukarıda kalıyor. Gece milyon kere indir kaldır artık sinirlerim çok bozuldu. Yatağımda uyuyor yukarı beşiğe çıkarınca uyanıyor sar baştan Bidaha 🤦♀️ bayılıcam uykusuzluktan Bi yerde 😪 çok direndim almıcam beşiğinde dönsün uykuya dedim ama ağlıyor kıyameti koparıyor 😪 fikri olan var mu nasıl aşılabilir bu durum 😭