Ayazinannesiseyda Merhaba anneler normal doğum yaptım doğumdan 53 gün sonra adet oldum ama xok az geldi şimdi ikinci adetimi oldum 3 gün gecikmeli yine çok az geldi normal mi bu durum acaba eskisi gibi fazla gelmiyor su gubi geliyor
Arasinannesiiiiii Normal canım öyle olması biraz dengesiz olucak adetin eskisi gibi olması zaman alıcak bir kaç ay sonra düzelicek