Simmisbay Zlm kayımvalıdemlerde kalıyoruz dogdugundan berı cok iletişim kuramadık yatırıyorum emzırıyorum bu kadar sadece emzırmek ıcın alırım kucagıma yani şuan uyanıkken kayınvalıdemler gorumcemler sevıyor
Zlm Simmisbay al bence bebeğini birazcık anne kokusuna ihtiyacı var onun emmek istiyo de al odaya git orda ilgilen onunla konuş sev
Simmisbay Annedeolduk_01 emsin sorun yok canım ama acaba doymuyormu dıyorum yengemınde sütü biyandan akarken biyandan cocuk emıyordu ama doktor besleyıcı degıl sütün deyip mama vermıstı acaba benımde oylemı dıye dusundum hep meme ıstemsınden dolayı karnımı doymuyor dedım
Yigit-polat0102 Simmisbay benimde öyle oluyodu özellikle geceleri ilk 1 buçuk ay nerdeyse öyle geç sakın mama verme bol bol emzir o suan en çok senin kucağındayken huzurludur ve kendini güvende hissediyordur merak etmeyin bunların hepsi geçici