Kizlar kizim 2 ay 25 gunluk kakasini yapmakta zorlanan bi cocuk malesefki ama bugun uyardik orayi oyle yapti boyle buyuk adamlar kabiz olurda yapar ya ayni oyledi 3 seferdir oluyo bu acaba mamadan mi ya vok endiselenmeye basladm sma dayken boyle deildi ida kabiz yapiodu hippe gectik boyle yaptirio cocuga simdi banyo yaptirdik zeytinyagiyla uyarincada kakasini yapti uyumaya calisio simdi nolir akil verin mama hangi mama kullaniyim normal mi boyle kaka yapmasi