Annelerim kuzum 1 yaş 11 günlük 2 gündür yumurta beyazı tadım yaptırdım. Bu akşam kakasının rengi açık sarı ve çok az mukuslu idi. Kırmızılık vardı ama eşim karpuz postası olduğunu söyledi. Alerjik bir besin olduğu için endişelendim . Başımdan geçenler belirtileri nasıl oluyor ?