Mehmettugra_ask öncelikle kesinlikle sakin kaldım 6. Hastalık geçiriyorduk direnen inatçı ateşimiz vardı 3 gün sürdü.. Doktorumuz bir ilaç vermişti calpola gerek kalmaz demişti.. 39 40a kadar çıktı sürekli banyo yaptırdım zaten sadece beziyle gezdi küvetine su doldurup soğuğa yakın ılık suda yarım saate yakın oturdu sürekli soğuk su döktüm böyle böyle düştü çok şükür.. Yatırınca da ıslak bezler le sürekli sildim üstünde durdu ama gerçekten zor süreç uyku falan unutmuştum uyuyakaldığım an ateş 40lara çıkıyordu😬