Eylulhuma16 ilk aylarında benim bebeğim de öyleydi çoook geç yatıp çoook geç kalkıyordu. Benim işime geliyordu zaten oturuyoruz aksam, sabah da yatıyoruz ne güzel diye. Ama arastırdığıma göre çok sağlıksız bir durum bebek için. En geç 10 da uyuması lazımmış. Ben yavaş yavaş çektim geriye şimdi 8 buçuk 9 olmadı 9 buçuk gibi uyuturum. Büyüme hormonu denen şey 10 ile 2 arasında zirve yaparmış paylaşmak istedim 🌈