Merhaba hanımlar ilk sorum; kızım 13 aylık hep anne sütü aldı ve almaya devam ediyor acaba inek sütünu ne zaman vermeliyim ve verirken su ile karıştırarak mi vermeliyim.
- Sorum; kızım olur olmadık yerde bile çok meme istiyor ve işe başlayacağım. Acaba memeyi yavaş yavaş bıraksam mı ve bırakırsam gece mama mı vermem gerekir. Şimdiden teşekkürler.