gulapikk Arkadaşlar bebeğim 57 günlük, ilk günden beri emmiyor sütümü sağıyordum ama artık oda kesildi. Aptamil kullandım, sma kullandım, bebelac denedim pek memnun kalamadım ama sizce önerebileceğiniz en iyi mama hangisi?
Martannesi12 gulapikk Her bebek için faklı ama biz de aptamil , bebelac ve sma kullandık . En memnun kaldığımız sma
DOLANDIRICI gulapikk sma hipp bebelac denedm hepsi kabiz yapti bnde mama arayisindayim aptamil conformili denicem sanirim
gulapikk DOLANDIRICI aptamil conformilden çok memnun kalmıştım, bebeğim kabızdı bir ara o sorunu onunla çözdük düzeldi. 1 kutu bittikten sonra aptamilin normal serisine geçmiştim
gulapikk Martannesi12 ya aslında 3 gündür kakası yeşil. Doktoruna yazdım sordum hemen normal dedi. Ama bir kaç arkadaşım da üşütmüş o yüzden böyle dedi anlayamadım tecrübesizimde. İnternetten de sürekli araştırıyorum normal olduğu yazıyor bilemedim 😔
Cemreninannesi11 gulapikk bizde mamaya başlayalı 1 hafta oldu 2 gündür kızımın kakası yeşil benimde acaba üşüttümü dedim yada mamadan mı dedim bilemiyorum bende
Cemreninannesi11 gulapikk ilk kızımda da sütüm azaldı 3. Ayımda ondada emzirme + mama destekli gittim ondada hipp kullandım bu kızımda da hipp kullanıyorum 1 hafta oldu başlayalı 66 günlük bnmde kızım
Cemreninannesi11 gulapikk ilk kızımda gayet iyiydi ama emzirdim de tabi özellikle geceleri mama yerine emzirdim bu kızımda 1 hafta oluyo daha başlayalı bunda nasıl olur bilemiyorum
EslemEva_23 gulapikk buna bebeğiniz karar verir kızım ilk doğduğuda aptamil verdim cok şekerli diye değiştirmek istedim ama hiçbirini kabul etmedi aptamil kullandık tekrar
gulapikk EslemEva_23 canım işte bebeğim çok şükür ki kullandığım hiç bir mamayı reddetmedi. Ama ben tecrübem yok kusunca falan beğenmiyor diye düşünüyorum. Birde sma da içiyor içiyor ama asla doymuyor yarım saatte bir tekrar istiyor normal mi acaba