Kızlar merhaba kızım 2 yaşında bugün sağ kulağının arkasında fındık büyüklüğünde bi beze farketim hafif şiş duruyor ama elini koyduğunda eline büyük ve içten geliyor çok endişe ettim hemen doktora randevu aldım ama içim içimi yiyor yine de başıns gelen var mı neden olabilir acaba