Kızlar 4 aylık bebeği olup aşıdan sonra ateş yapan oldu mu ? 2.ay aşısı hiç bir şey yapmamıştı bizde ama bu aşı çok ateş yaptı 38.3 ü gördük calpol verdim soğuk kompres yapıyorum şuan en fazla 37.3 e düşürebildik ama sürekli çıkıyor ara ara 🥺Bir de bu aşı sonrası banyo yaptırabiliyor muyuz ben telaştan sormayı unuttum sizin ateşler kaç neler yapıyorsunuz düşmesi için 🤧