Kızlar oğlum 15 aylık. Bende 7.5 aylık kızıma hamileyim. Oğlum tedavi ile oldu. Arayı geçirmeden 2.yi düşünelim dedik yaşta ilerliyor. rabbim aratmadı şükür.ilk öğrendiğim de sevinemedim de üzülmedim de garip duygular hissettim. Oğluma çok sarıldım öptüm çok ağladım. Ya seninle ilgilenmezsem diye. Bazen de yetersiz hissettim gerçekten kendimi. Özellikle şu son aylar da.. Ama hep sevdim öptüm kokladım. Asla ilgisiz bırakmadım en kötü anımda bile.. Bugün 33.haftaua girdim. Nst başladı. Beni de bir heyecan sardı. Garip bir duygu sardı.. Bana yeni baştan bir telaş geliyor, oğluma kardeş, arkadaş, belki oyuncak bebek 😂öyle zannedecek.. Acaba tepkisi ne olacak? Nasıl alışacağız? Üstesinden gelebilecek miyim? Yetebilecek miyim ikisine? Bugün nstye girdiğim de oğlum o sesleri duyunca çok güldü karnıma dokundu öpmeye çalıştı.. Ağladım, duygulandım.. Garip hislerok.. Rabbim isteyen herkese hayırlı zaman da hayırlı evlatlar nasip etsin inşallaj🤲🌸ne bilim öyle duygulandım yazayım size de dedim..