g-k-s0212 Hanımlar burun tıkanıklığı için eczacı önerdi aldım ama cildi yakıyor gibi şeyler okudum baş ucunda bir mendile damlatsam olur mu?
irva g-k-s0212 Ben yakasına ya da yastık kenarına damlatıyordum 2 damla falan.Zaten yeterince keskin geliyor kokusu.
Zalimsin Ben yastığa damlatıyorum cilde gelmiyo yakıyo diyenler çok danlatıyodur çocuk kokudan ağlıyordur
g-k-s0212 [silindi] teşekkür ederim canım 💖 cildine değince sıkıntı olur mu diye düşündüm öyle görseller gördüm ki internette 😳
g-k-s0212 NukleerBaslikliKiz yakma, yara yapmadı değil mi ciltte sanırım bu şikayette bulunanlar fazla damlatıyor arkadaşın da dediği gibi.
hunilimomm g-k-s0212 yastığına yada kıyafetine damlatmamış gerekiyor ben geçen kış aldım kendi yastığıma da döktüm rahat nefes alıyor
g-k-s0212 hunilimomm onlar da cilde kullanmamış ama yakadan yastıktan değince hep tahriş yara şikayetleri okudum.
3children1mom g-k-s0212 Cok hafif zaten ben bile az damlattim yakama burnu acıyor ama göz v.s sulanma yapmıyor 🤷🏻♀️ Yani bir sorun olmadı bizde