5 buçuk aylık bebeğim grip oldu sanırım burnu akıyor uyurken dört üstü yatarken arada bi öksürüyor genzine bir kaçmış gibi arada hapşırıyor uyurken hep bir rahatsız inliyor emzik bagımlısı oğlum emmek istiyor ama sürekli çıkartıyor ne yapabilirim kolay atlatması için önerileriniz var mı acaba