1 ay 2 günlük bebeğim doğumda solunum sıkıntısı oldu 1 hafta hastanede yattık o süreçte göğüsümü sağıp o şekilde besledik eve geçtiğimizde bebeğim gögüsümü pek almadı canı istediği zaman emmeye başladı bende sağarak veriyordum fakat artık ilk başlardaki gibi süt çıkmıyor bu yüzden mama vermeye başladım Evolvıa bu gün 1 aylık kontrolümüz vardı ve kılo alımı yavaş 500 gr olması gerektiği kilodan az mama değiştirmek istiyorum besleyen kılo aldıran mama öneriniz var mıdır acaba anneler ❤️