Merhaba 3 ay 11 günlük kızım son 1 haftadır çok huysuz. Zaten gündüz uyumaz ve uyulmadığı için ağlardı. Son 1 haftadır memlekete geldim. Ailemin yanına. Uyutuyorum bikaç saat yanında bekliyorum hatta sırf uykusunu alsın neşeli olsun diye ama nafile 😏 uyusa bile çok huysuz huzursuz sürekli ağlıyor 🥺 dişleri mi kaşınıyor diyorum sürekli eli ağzında ve salyası akıyor ama bu derece kaşınma için daha erken dğeilmi? Ev biraz kalabalık olsun başka yüzler göraün başlıyor ağlamaya😏 ne yapıcam ben zaten uykusuz huysuz bir bebekti şimdi iyice kötü oldu çok bunalıyorum çözüm önerisi olan var mı