Gocmen Merhaba kızım 1 yaşına giricek 5. Aydan beri bebek arabası ile uyutuyorduk yaklaşık 10 gündür kucakta uyutuyorum arabayı unuttu geceleri tam dalmadan yatağa alıyorum kendisi dalıyor. Ama acaba yanlıs mı yapıyorum inliyo çünkü dalarken 15 dk inleyince üzülüyorum 😞normal mi bu?
Egelim Gocmen Eğer bağıra çağıra saatlerce ağlamıyorsa mızıldanması normal, bir döngüden başka bir döngüye geçiyor neticede, tepki vermesi gayet olağan.
ysra60 Gocmen araba olayı senı cok yorar ona keske alıştırmasaydın uyku egıtımınde yatakta uyutuluyor sonuçta
Melekkerem Egelim merhaba bende oğluma uyku eğitimi vermek istiyorum 9 aylık nasıl verdiniz acaba napmam gerekiyor🌺
nur-nr_123 Gocmen cnm bnce kucakta uyutmamalisin bir uyku arkdsi edin ve yatağında koy yanına otur ışığı söndür hatta uzanabiliryanına uyut bn öyle uyku eğitimi vermiştim uyku arkdsina var hiç yanına yattim diyede alismadi uyku arkdsi olunca 5.5 aylıktı bn verdiğimde şuan 17 aylık o zmn dan beri hep kendi uyur ilerde agirlasacak kucakta uyutmak zor olacak cnm bir desteği keserken diğer desteği alistiriyorsun farkında olmadan
Gocmen nur-nr_123 evet kuzum cok haklısın benim kucakta uyutma amacım arabadan koparmaktı cnkü cok bagımlıydı aşama aşama gitmek istedim kucak için alıstı diyemem mayısınca hemen alıyorm yataga basında bekliyorum uyuyo sonra. Uyku arkadası doğdugundan beri yanında onsuz uyumuyo 🥰 ama benim kızımın mayısmadan yataga alınca beşikte dikilme huyu var oyun sanıyo oynamak istiyo şuan ne yapmam gerekiyor sence?
elif_07 nur-nr_123 yanına yattığımda emmek için ağlıyo. Göğsüm kapalı olduğu halde bana dönüp dönüp kıyafetimin üstünden ağzını sürtüyor. Pış pış pat pat yapıyorum. Bir sakinliyor. Sonra yine yıkıyor ortalığı. 7 ay doldu 8 e girdik. Hadi onu geçtim bir şekilde uyudu bu kez de sabaha kadar beni yanında istiyor. Yatak odasında yanımda denemiştim bunları. Sonra beşiğe alınca hemen uyanıyor. İlk denememde 5 saat boyunca uyuması için denemiştim. Saat 9 da uyutmaya başladım. Uyuyor ama yanından kalkınca hemen uyanıyordu. Böyle böyle saat 2 olmuş. En son uyanmadı bir daha. Bir hafta hep bu şekilde uyuttum . Sonra yine ayakta sallamaya ya da memede uyumaya başladık 😅😬 ne yapmam gerek?
Egelim Melekkerem Ben de bu şekilde uyutuyordum, benim 5.ayda kol bacak koptu, bacak ağrısından uyuyamıyordum artık, sizin 9 aylık daha zordur 🥴 Sürecim biraz uzun, yarın özelden uzun uzun yazarım size detayları ile 🌸
Damlalala Egelim ay bana da yazın noluuur ben özelden yzışmayı bilmiyorum ama siz yzın bulurum bi şekilde 😂
101112 Gocmen uykurehberim gözde hanım var Bi yazın insta dan mutlaka cevap verr yol gösterir ücretli danısmanlık alacağım ben ama hr soruyo cevap veriyor ayırt etmeksizin. Ve başkalarının nasıl eğitim verdiği önemli değil sizin cocugunuza göre bir süreç olmalı. Ama anlattığınız kadarıyla sizin desteğiniz gayet kararında gbi dediğim gbi gözde hanım yardımcı olur mutlaka uzmanına sormakta fayda var
Gocmen Damlalala maşallah kuzuya. Nasıl uyutuyosun belki benim de yararım dokunur bende hala deniyorum gerçi 😂
Damlalala Gocmen yani şöyle ki ramazan bayramına kadar memede uyuma gibi bir alışkanlığımız yoktu full sallıyordum ama eşim futbolcu başka şehirdeydi o geldi bayramdan sonra her ağladığında istersen meme ver biraz emsin uykusu gelir sakinleşir diye diye şimdi meme arıyo uyumak için gerçi bazen eşim zıpzıp var ondan sallıyor yani aslında tek bi desteğe bağımlı değil. Bide memede coğu zaman uyumadan beşiğine koyuyorum gözlerni beşikte kaptıyo ama biz ya 30 yada 45 te muhakkak uyanıyoruz bazen tekrar uyutabiliyorım ama çoğu zaman uyumuyo 😞 gel gelelim geceler kabus 22.20 de başladım bu gece 00.30 du daha ağlaması kesilmemişti uykuya dalıyo 3 dk 5 dk yada yarım saatte bir devamlı ağlıyo kucağıma alıyorum sakinleştiriyorum tekrar ağlıyo belki 10 belki 15 kez her gece böyleyiz bazen emzirp deniyorum bazen sallayıp şu bi kaç gündür gece 2.5 lara çektik sabah 4 e kadar sürüyordu bu şekilde. Ha bu arada kendi kendine oyalanan bir cocuk değil o yüzden gündüz devamlı göz göze dizdizeyiz yoruluyorda yani.. 7.5 aydır salata harici birşey yapamadım beni öyle zorluyor annemle aynı sitede oturuyoruz her gece yemeği o yapıyo yemek yapmaya vaktim yok ya resmen bi tek tost yapabiliyorum yemin ederim