Bebeğim iki buçuk aylık önce eşim ile biz hafif nezle olduk sonra 6 yaşındaki büyük oğlum ondan da bebeğime geçti bugün ikisinide doktora götürdüm bebeğimin burnu sadece çok akıyor doktor antibiyotik verelim Allah korusun bronşit olmasın dedi çok küçük değil mi ya benim büyük oğlum 1 yaşına kadar kullanmamıştık Şükür yine halimize ama var mı bizim bebeğimiz gibi çok küçük olup antibiyotik tedavisi gören