hhanim Emzirirken şekeri düşenler var mi? Artik açlığa hic dayanamiyorum elim ayagim titriyor, halsizlesiyorum. Sekerimi evlerde olan olcum aletiyle ölçunce açlık 45 tokluk 57 cikti. Yarin saglik ocaginda da olcturucem ama emzirirken normal mi?
Papatyamsi hhanim bizde 3.5 aylığız doğumdan beri emzirdikten snra şekerli birseyler canım istiyor doğum yaptım yapalı tatlıya pastaya düşkün oldum 🤭
berenduha hhanim 6 aydan önce diyet önermiyorlar zaten canım kalori harcıyoruz emzirirken normal bence yanında atıştırmalık bir şey bulundur emzirdiğin zaman
hhanim berenduha 9.5 aylik oldu kizim ama son zamanlarda artti daha buyudukce heralde daha cok emdigi icin midir nedir🤷♀️
hhanim Baska yok muuu cogu kiside oluyosa gidip test yaptirmiyim bosuna saglik ocagi ortamina girip diye dusundum🤷♀️ oncede yoktu cunku emzirirken basladi
hhanim Papatyamsi ayy ben zaten duskundum her gun 1 kez yerdim en az artik 3 ogun tatli yiyorum yaa iyice cigrindan ciktim🤦♀️
ByrzZ Bir sene olmuş ama bu konuyu acali. Benimde ayni uzun sure yani 5 6 saat ac kalayim hemen elim ayagim titrer sekerim duser. Buyudukce daha mi fazla emiyolar anlamadim bende 😀
ElfCyd ByrzZ benim kızım daha 2 aylık ama aynı durum ben de de oluyor. Hemen elim ayağım titriyor. Emzirirken aklımdan baklavalar, künefeler geçiyor 😂 sanırım normal, herkesin böyle oluyor🙄
ByrzZ ElfCyd demekki cogu insanda boyle duydum. Doktor 3 aylik sekerime fln de baktiydi normal dediydi. Emzirirken bebeklerimiz bizden butun enerjimizi aliyolar 😀 bende evde ne varsa baklava cikolata yiyorum. 😀 bu yuzeen kiloda veremedim.