Kızlar bebeğim 14 günlük gündüz bazen zıbın giydirip kundaklıyorum , bazen normal zıbın, üst , alt giydirip öyle kundaklama dan uyutuyorum. Ama genelde gece kundaklıyorum ama aşşırı sıcak evimiz. Eşim sürekli pencereyi aç kızı sıcaktan boğdun diyor annem geliyor üşüyecek diyor pencereyi kapatıyor. Üstünü ört diyor. Bende arada kaldım nasıl giydirmedigim , camı açmalımıyım ? Siz nasıl giydirip uyutuyorsunuz?