Elifnisaaaa Bebeğim uyumuyor arkadaşlar normalde 8 de uyuyan bebek yerine ağlayan miz mız bir bebek var 2+27 günlük sizce atak dönemine girmiş olabilir mi ?
Mom05273 Elifnisaaaa bizde 2 ay 21 günlüğüz 2 gündr ara ara sanki canı acır gibi bağırıyor sakinleşmiyor memeyi reddediyor😣
Erdmalprshn Elifnisaaaa gözünüz aydın atak dönemine girmişsiniz 😅biz de 2+23 ne çekiyoruz bir bilseniz post açmıstım ben de cok zor bir dönem Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
nisanmaral Elifnisaaaa muhtemelen evet 🥲çü nkü biz 2+24 günlüğüz ve uygulamada atağa 3 gün var diyor 🥲🥲🥲🥲 bakalım bizimki nasıl geçecek 🥲🥲🥲🥲
Elifnisaaaa Mom05273 biende de var bazen alıyor memeyi bazen de reddediyor memeyi bırakır diye çok korkuyorum uyumuyor da inatta var ne yapcam bilmiyorum
Erdmalprshn Elifnisaaaa ah bir bilsem bir bitse de azıcık uyuyabilsem diyorum. Bizimki 4.gününde 🤦🏻♀️
Elifnisaaaa Erdmalprshn himm aynen tabiki de ama onlar huzursuz olunca anneler daha da üzgün oluyo ins. Geçer kısa zammda neşeli uykulu günlerini goreriz 🤲
Mom05273 Erdmalprshn valla delircem heralde 2 gündür durduk yerde deli gibi bağırıyor kolay kolay da sakinleşmiyor memeyi almıyor
Erdmalprshn Mom05273 sakinleştirmenin yolunu bulmak gerek yeni yeni bir sürü şey deneyin geçecek sabırlı olacağız başka yolu yok 🙏🏻
Erdmalprshn Mom05273 kucakta gezdirmek aynadan konusmak yeni parmak oyunları ben oyuncak aldım asıyorum onları izlemeyi seviyor bol bol masaj açıkhava ben bunları deniyorum.
Elifnisaaaa nisanmaral bnm bebiş 2+28 günlük demkki atak a girdi ne zman biter uygulamada biteceği tarih te var mj ?
nisanmaral Elifnisaaaa harika haftalar uygulamanın adı ücretli. Bebişin bilgilerini girince bütün atakların tarihlerini gösteriyor