Akifkus Açıkcası özellikle bebeği emzirme açlık durumu gibi konularda doktordan daha iyi annelerim anlayacağını savunanlardanım. Yani sütümün yetip yetmemesi bebeğimin o mamaya ihtiyacı olup olmadığını kendim belirliyorum. Size sütünüzle ilgili hiçbir şey sormadan sadece bebeğin kilosuna ve sütünüz azalır diye düşünüp mamayı kesin demiş. Yani kesmek yerine azaltabilirsiniz ki doğru olanı yapıyorsunuz önce emzirip sonra mama vermek en mantıklısı..bizimde ikiz bebeklerimiz var ve doğduklarından beri 3,5 aylıklar şimdi emzirip peşine mama veriyorum.