alisaksc Merhabalar Anneler 🌸 evde klima aciyor musunz? Kaç derecede açıyorsunuz? Evde durulmuyor artık klimasiz mecbur aciyorum yaklaşık 25 derecede
Bebegim003 alisaksc bebeğim 6 aylık 27 derecede açıyorum buhar makinesini de açıyorum sabaha kadar çalışıyor çok sıcak açmasam ne o ne de biz uyuyamıyoruz ama burnu yine de tıkandı sanırım klimadan
2bebelianne__ alisaksc kızım 10 ay 20 günlük mersinde yaşıyoruz 2 aydır hiç kapanmadı klima hep açık 27 derecede
Fitifiti alisaksc İstanbulda yaşıyoruz ve gece gündüz açık. 3 yaşında ve 6 aylık bebelerim var. Çok rahatız 🌝
Deryadila25 Deletedmom_36 ya sizi sanki bugun instagaramda gördüm oradaki profil resminizdemi bu resim
alisaksc Bebegim003 ya evet bizim de tikaniyor hep kuruyor birde gece yarisi uyaniyor uyumuyor :/ şu sicaklar geçse de rahatlasak ya
Marjinal_Anne2 2bebelianne__ bizde Hatay’da yaşıyoruz açmazsak pert oluruz valla 🙈😂 gerçi evin yatak odasında var o daha çok sıkıntı tüm günümüz orada geçiyor 🤦🏼♀️😃
Zdk 2bebelianne__ biz de Mersindeyiz. Klimayı hiç kapatmıyorum arada camı açıp havalandırıyorum ama. Klimayı kapatınca ev geri soğumuyor
2bebelianne__ alisaksc inverter değil mı 27 de ben klimanın karşısında üşüyorum pike alıyorum gece üstüme
DenizOnur İskenderun’da yaşıyoruz nem sıcak berbat 24 saat açık ama çok soğukta değil 28-29 derecede öbür türlü isilik alerji oluyo terleyip önünde durmadigi sürece korkmadan kullanılabilir bence 🙂
Bebegim003 DenizOnur Bende iskenderunda yaşıyorum hava berbat gerçekten nem çok fena bizde de 24 saat açık klima 27 derecede
alisaksc DenizOnur evet ya öbür türlü hiç durulmuyor uyuyamiyorlar da bebeler. Dikkat ettigimiz sürece bencede birsey olmaz 😊
Ddddddd01 alisaksc açmazsam buharlaşarak yok olma ihtimalimiz yüksek 😄😄 ondan mecbur açıyorum 25 derecede
Rain Biz hep açıyoruz. Zaten antalya çok sıcak klimasız imkansız. Ben gece 27 ekoya koyuyorum iyi oluyor oda.
2bebelianne__ alisaksc klimanızda bir arıza olabilir eşim yetkili servis ordan biliyorum filitreleri çıkartıp temizliyor musunuz bir servis çağırın istersenız