Muhammedinannesi_ Lastik izi yapıyor ve çok kötü kokuyor pişik de oluyor hangi bezden çok memnunsunuz
neslihan-87 Muhammedinannesi_ Malesef bir dönem kullanayım dedim lastik izş çok yaptı.Tekrar molfixe geçtik memnunum
gunessarenin_annesi Muhammedinannesi_ bende aynı şeyden muzdaribim lastik izi çok yapıyor şuan komili deniyorum bi paket bitmek üzere hem yumuşacık ve hiç sızdırma yapma di mis gibi de kokuyor sleepy de kaka yapınca belinden çıkıyordu resmen bunda hiç öle olmadı
Derinkusum Külot bez kullanıyorsanız o iz baya oluyo bende yanlışlıkla aldım bitirmeye çabaladım ama onun dışında çırtlı bez küçük kullanıyor olabilir misiniz ? Ben onda problem yaşamadım
KaderturanAlp Muhammedinannesi_ bende slepyy kullanoyorım iz yapıyor değiştırmek istiyorum ama pişik olur diye korkuyorum hangi bezi kullansam
theAna KaderturanAlp bio naturale geçerseniz lastik izi yok onda. Ben de lastik izininden dolayı geçtim diğer bezler pişik yapıyordu.
zeyzey77 Muhammedinannesi_ Sleepy evet bana da kokuyordu çok. Baby turco iyi gibi ama canbebe ve evybaby de iyi diye düşünüyorum
Saafie Muhammedinannesi_ Hamilelik dönemlerinde 3 paket sleepy almıştım çok memnun kalmıştım, şimdi yeni bir tane aldım ayni lastik izleri var memnun kalmadım
2bebelianne__ Muhammedinannesi_ prima premium care kullanıyorum çok memnunum tum bezleri denedim hemen hemen en iyisi prima♥️