GoGirl Kbrgnca aglama ihtimali var bence gidilmez baskalarini rahatsiz etmemek adina cunku gorsel isitsel bir alan.
Miniknur Gidilmemeli. Dün şık bi yere yemeğe gittik azcık mızmızlandı ben rahatsız oldum rahatsızlık verdim diye.
Misterious Kbrgnca gidilmez. Tiyatro sinema gibi yerler sessiz olunması gereken yerler. Bebeğin ne zaman nerede aglayacagi bagiracagi belli olmaz. Gitmeniz büyük saygisizlik olur.
Babe Kbrgnca Bence gidilmez.Zaten alacaklarini da sanmiyorum.Bir keresinde bir opera temsilinde aniden bogazim giciklandi.Öksürük tuttu.Bütün salonu rahatsiz ettim.Hele ki bebek..Insanlar rahatsiz olur
ENA Gidilmez tabii ki, bebeğinizin ağladığını düşünsenize. Telefonunuz bile çalsa üzerinize lazer tutularak uyarı alıyorsunuz devlet tiyatrolarında. Bebeği almazlar bile.
Kbrgnca ENA kızım doğmadan önce tiyatro bileti almıştım sonra pandemiden ötürü askıya alındı biletler duruyor😀nasip değilmiş demek ki
ENA Kbrgnca bebeği bir akşamlık aileden birilerine bırakma şansınız varsa gidin bence. Güzel bir değişiklik olur, havanız değişir hem. Eğer bebek çok küçük değilse tabii.
Beyzza Pandemi öncesi bi adam küçük çocuğunu getirmişti tiyatroya ona da bilet aldığı halde , almadılar içeri yaş sınırı var sanırım