Benim kızımda geçen hafta 4gün süren,inatçı ateşten dolayı hastahaneye gittik.(acile)kanında enfeksiyon varmış,ve bağışıklığı çok zayıflamıştı.Vücudu savaşacak durumda değildi.Yatış yapıldı 2gün ,damardan antibiyotik verildi.Sonra evde devam ettik 1haftada toparladı çok şükür 🙏 İnatçı inmeyen ateş varsa tekrar gidin lütfen.2gün çok kısa gibi görünebilir ama öldüm öldüm dirildim o süreçte.Çok geçmiş olsun