Kızım 7 aylık kahvaltıya geçebilirsiniz demişti doktorumuz ama kayınvalidem 3-4 bisküvi (o cicibebe alın demişti ama ben Hünnap keçi sütlü bisküvi aldım), 1 çay kaşığı keçiboynuzu pekmezi, yumurta sarısı ve 1 yemek kaşığı kaşık mama koyup karıştırıp veriyor. Doktorumuzun kendi kendine yemeyi çiğnemeyi öğrensin demelerine kulak asmıyor. Fırçada yedi ama devam.. E bende çalışıyorum müdahale edemiyorum. Şimdilerde izne çıktım alıştığı için aynı şekilde besliyorum sadece pekmezi ayrı veriyorum öbür türlü tiksindi galiba yemedi. Sorum şu güzel anneler ben kızımı kendi kendine yemesi için nasıl alıştıracağım? 7 aylık ama 1 ay erken doğdu sizce biraz daha beklemeli miyim? Bu arada diğer öğünlerde de çorba+yoğurt, meyve+yoğurt şeklinde besleniyor..