Bebekanneee Çarşamba doktora gidicem 11+5gunluk oluyor carsamba acaba 9grenebilir miyiz cinsiyeti merak ettim normalde özele gidiyoruz bu ay şehir hastanesine gidicem bide o yüzden merak ettim özelde söylüyorlar genelde devlette söylüyorlar mi bilmiyorum
mombeto Bebekanneee ben 16. Hafta özelde öğrendim. Ama Doktor daha önce anladım söylemiyorum dedi 16. Haftadan önce .bence 12. Haftadan sonra anlıyorlar
Smyra58 Bebekanneee yurt dışında kalıyorum canım ben normal hastane de ikinci kizimida 13. Hafta da öğrendim
Bebekanneee mombeto olabilir bide kürtaj falan olmaya kalkiyolar cinsiyet yüzünden sanırım 16 haftayı doldurmayı bekliyorlar ama çok merak ediyorum ya çok sabirsizim
Alp16 Bebekanneee 2 li test zamanında ultrasondan bebeği incelerken radyoloji uzmanı cinsiyetini öğrenmek ister misin demişti😁
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bebekanneee Kızımı 12 haftalıkken öğrendim. Oğlumu 15 haftalıkken öğrendim. ☺️🌸
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bebekanneee Göstermedi. Pozisyon uygun değildi. 1 hafta sonra gittim öğrendim. ☺️