Kızlar selam, bebeğim 9 ay 3 gunluk bu aralar benden kaçıyor beni reddediyor. daha öncede olmuştu ama geçmişti bu kadar bariz değildi şimdi bariz eşim veya kayinvalideme gidiyor 20 gündür memlekette tatildeyiz şu son zamanlarda bana asla gelmiyor bir kere kızdım bebise ama öyle bağırmalı falan değil ondan mı uzaklaştı acaba diyorum kaynanami görsün hemen ona atlıyor onun için ağlıyor ben almak istiyorum onun kucağına kaçıyor yada babasının kucağına kaçıyor bana gelmiyor ne yapacağım bilmiyorum, üzülüyorum neden acaba benden kaçıyor :(( bu arada her şeyi ile ben ilgileniyorum onlar sadece oyun oynuyor. Lütfen başına gelen var mı böyle bir şey yardım edin.