minikturta Hanımlar iyi akşamlar, 9 gün oldu sezeryan olalı. 1 gün iyiysem ertesi gün sezeryan yerim ağrıyor acıyor bi tuhaf biseyler oluyor. Sizde de öyle mi ? Acaba enfeksiyon mu kaptı diye düşünüp duruyorum 😏
Krm91 minikturta sezeryan yerimde ara ara ağrı oluyor canım,bi de kasıklarımda ağrı var 11 gün oluyor benim de bir de sanırım idrar yolu enfeksiyonu oldum sezeryan sonrası😞
egelsenkonuss minikturta enfeksiyonda kenarlarında şişlik olur akıntı kızarıklık olur Sezaryan sonrası kontrole gittiniz mi
Ftmagull minikturta bende bebek başına gelenler yüzünden yatamadım geliyolar iyi hoş saatlerce oturdular bebek başında misafirler çok sinir olmuştum. hala sezeryan dikişlerim acıyo 29 gün olmasına rağmen yatamadım düzgün dinlenemedim
minikturta Krm91 idrar yolu enfeksiyonu ne gibi zarar veriyo mesela ben afedersin gaz çıkarma da zorlanıyorum oda şancı yapiyo bazen sende de oluyor mu😭
minikturta egelsenkonuss şükür ikiside yok işin garibi sezeryan yerimin altı ve üstü ağrıyor dikiş yerinde bisey yok 🤦♀️ yok henüz gitmedim
Krm91 minikturta benim de gaz çıkarırken değil ama afedersin büyük tuvalete çıktığımda sancıdan ölüyorum kramp giriyor çok değişik bir ağrı hissediyorum İdrarda da yanma oluyor
Mirakbrs minikturta benimds öyle dikiş yerinde sıkıntı yok altı ve üstü ağrıyor bir saat önce dik sağlam yürüyorum bi anda sancı giriyor kalıyorum lavobaya gidince birde baskı gibi oluyor
egelsenkonuss minikturta oralac kullanın ben kullandım çok iyi geldi bı de kontorle gidin sezaryan sonrasında çağırıyorlar normalde
idilolo minikturta yok aslında sezaryen olduğum gün bile hastenede yürüdüm adım attım, bi tarafı çok acıyor, Ağustos 5 de kontrol var bakalım
minikturta idilolo benimde öyle o zaman sorduğum da o tarafla daha çok oynadilarsa o yüzdendir demişlerdi
Furug minikturta enfeksiyon riskine karsi antibiyotik vermedi mi doktorunuz? Dogumdan sonra antibiyotik kullandm ben
minikturta egelsenkonuss 1 hafta sonra gel yine de kontrol edelim demişti doktor ama bebeğimin üzüntüsünden kendimi umursamadım gitmedim 🤦♀️
Miskokulu2 2 ay oldu doğum yapalı. Evde yatmadım hep yürüdüm 2 hafta içinde iyi oldum tabi ara ara ağrım oldu ama abartılacak kadar olmadı yürümek hemen toparlanmama yardımcı oldu.