MeryeminAnnsi Sebzeyle baslamak gerekiyo biliyorum koyden armut geldi koyden geldi diye onla baslasam dedim ama bi yandan da aklimda kabakla baslamak vardi fikrimden sasmayp oyle mi baslasam bilemedm meyveden baslayan varmi? Meyveleri nasil vereceksiniz/verdiniz
Mbal MeryeminAnnsi meyvenin şekerli tadından sonra sebze yemeyebilir. Bu yüzden sebzeyle başlanıyor. Üstelik kabak havuç patates bunlar alerjik değil. Siz bilirsiniz ancak şahsi fikrim kabak 👍🏻🌷
Habisoo34 MeryeminAnnsi ben sebzelerle başlamıştım meyveye 7.ayda başlamıştık meyveyle başlanırsa tatlı olduğu için diğer tadlar hoşlarına gitmez felan diye duyduğumdan meyveleri cam rende almıştım ondan geçirip yediriyodum
zynn MeryeminAnnsi Benim doktorum elma armut ile başlatıyor, farklı görüşler var sanırım bilemiyorum. Doktorunuza danışın bence
MeryeminAnnsi Mbal oyle diyolar ama havuc da tatli degilmi kabakla baslayp sonra havuc dusunuyodm.ben de
Daphnemom Ben meyveyle başladım ama sebze reddi de hiç olmadı. Tabi ki sizin için de garantisi yok meyveyle başlarsınız sonra reddeder bilemeyiz 🤷🏻♀️
Biraslanannesi Bende meyveyle başladım ama sebzeye alışamadı o yüzden çok zor gecti o süreç 14 aylık hala zor geçiyor gün içerisinde şekerli bır tat alınca başka bir şey yemek istemiyor