CylnBbk Merhaba anneler bebeğim 22 günlük ve sürekli meme emmek istiyor.Böyle olunca Sütümde yetersiz oluyor.Sma bebek maması aldık şu an günde 60 ml’i 3 yada 4 defa veriyorum.Sanırsam oda yeterli olmuyor.Aranızda kullanan var mı ? Siz nasıl veriyorsunuz
Ebrarergun123 CylnBbk 15 gunluk olacagız 30-30-30 bir saat arayla aldık ıkı gun kdr emmemıstı bebegm smdi şükür emiyor 30 verıyoruz olmazsa bir 30 daha 🙂
Yenianne0681 CylnBbk ben bebegim dogdugundan beri sma mama kullaniyorum memnunuz suan 3 aylik 120-150 cc aralarinda iciyor
tarcinlisahlep Benimde kızım var 33 günlük o da her dakika aranıyor mama verdik başta aşırı derecede kabız olunca hemen bıraktık sürekli emziriyorum emzirdikçe süt geliyor. Sütünüzün yetmediğini nasıl anladınız ki bu kanıya nasıl vardınız
CylnBbk tarcinlisahlep 10 dakika emdikten sonra memeyi itiyor ve geri almıyor el ile sıktığım zaman süt gelmiyor.Bende o şekilde anlıyorum.