Oykummmm 4 aylık anneyim ve en cok özlediğim şeyy geceleri geç yatıp öğlene kadar uyuduğum zamanlar..
Aliveannesiiii Oykummmm ahhh ahhh cidden en çok özlediğim şey 🥲 hamileliğimin son zamanlarını özlüyorum özellikle sabaha kadar dizi izlerdim sonra ohhh uykum geldi diyip yatardım.
zynn Oykummmm Ben ise gittiğim için hiç geç kalkamazdim izin gününde de alışkanlık olmuştu artık. Şimdi de bir şey değişmedi 😅
Ftmrdm Bende 26 günlük anneyim uykusuzluk hat safhada hamilelik nasıl rahatmış meğerse ye iç yat simdi duşa giremiyorum 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
idilolo Ftmrdm hamilelik özellikle ilk iki ay ve son ay benim için çok zordu. 31 günlük anneyim ve kesintisiz 5 saat uyku için milyon verebilirim.
tatlisert Oykummmm evet en çok özlediğim hamileliğimin son zamanlarında öğlene kadar uyuyordum. Ne güzel günlermiş😂
Keskeuyusamm Uyku benim canımdı ciğerimdi ya. Uyuyarak mutlu olurdum. Artık hadi ben yatıyorum dediğim bir günüm yok. Bebişime bağlı her şey. Ama biraz büyümesini bekliyorum. Büyüyünce babaanne anneanneye devredip kendim o dönemlerime geri döneceğim inşallah
Hayalims Oykummmm 7 de ayakta hep kızım bari 9 da uyan diye yalvarıyorum😂uykuyu çok seven biriydim 11e 12 ye kadar yatardım
Nisacix Oykummmm ise giderken söylenirdim suan gik dese ayaktayım 😢 ahh çok özledim 12 saat kesintisiz uyuyan bi insanım ben hatta 15 saat bile uyuduğum olmustur 😁
GoGirl Oykummmm 6 yil oncede kaldi sahi nasildi oglen kalkmak😅 Ikinci ogretim okuyan biri olarak oncesinden oglenlere kadar uyuyan ben arada benmde aklima geliyor ama alisiliyor😊