Merhabalar buraya iki üç posttur mastit ile ilgili şeyler soruyorum ama bir türlü geçmedi. Yani tam düzeldi diyorum başka bir sorun çıkıyor. Doktora Perşembe günü randevum var fakat az önce mastit olan göğsümün tarafında ki koltuk altımda mercimek tanesi kadar şişlik hissettim. Ara ara ağrısı da var. Bu normal mi annem kötüye yorma süt bezesi olabilir dedi ama öylemidir yoksa iltihab mıdır ? Sizde böyle bir durum oldu mu lütfen içini rahatlatacak şeyler söyleyin 😩