Merhabalar kanda ve deri testinde çıkmayan çoklu gıda alerjimiz var. Doktor sütü bırakıp mamaya geçmemi söyledi. Evolvia denedik içiyordu ancak içinde prinç ve soya olduğu için alerjen olabileceği için dr başka mamaya geçmemizi söyledi. On gün neocate kullandık. Zorla döke saça zor içiriyordum ayrıca on günde hiç kilo aldırmadı. Alerji maması kullanan annelerimiz deneyimlerinizi paylaşır mısınız?